OBJEDNEJTE S PŘEDSTIHEM FIREMNÍ DÁRKY PRO ROK 2024

Reklamace a vracení zboží

DOTAZY OHLEDNĚ REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

CO KDYŽ SE MI ZAKOUPENÉ VĚCI NELÍBÍ A CHCI JE VRÁTIT? JE TO MOŽNÉ?

Ano, je. I to se může stát a my vám rádi pomůžeme.

Prvním krokem je neprodleně nás informovat prostřednictvím emailu info@darkovec.cz. Čím dříve tak učiníte od doručení zásilky, tím vše urychlíte a rádi vám vyjdeme vstříc.

Nezapomeňte do emailu uvést následující:

  • vaše jméno a příjmení
  • číslo objednávky
  • uveďte, zda se jedná o vrácení zboží nebo reklamaci
  • pokud jde o reklamaci, popište vadu a zašlete také fotografii
  • Email a telefon

Zboží lze vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání jakéhokoliv důvodu. Lze vrátit pouze jednu položku z objednávky, ale i celou objednávku. Pokud se rozhodnete vrátit celou objednávku, je nutné vrátit také dárky, které byli do objednávky pro vás přidány. 

Zboží je nutné, v případě reklamace zaslat na následující adresu: Olšová 729, Jirny 250 90

Všechny podmínky a detaily ohledně vracení zboží máme v našich obchodních podmínkách v části VI. Odstoupení od smlouvy. Rádi vám pomůžeme. Kontaktujte nás na emailu: info@darkovec.cz

V BALÍČKU MI CHYBÍ JEDNA POLOŽKA. CO MÁM DĚLAT?

Nejprve důkladně prohlédněte veškeré obalové materiály balíčku a také mrkněte do výplně krabice, zda-li se zboží nezatoulalo tam. Pokud i tak zboží nemůžete nalézt, neprodleně nás kontaktujte pomocí emailu (info@darkovec.cz) nebo nám zavolejte. Vše spolu určitě vyřešíme.

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

Kontaktujte nás na emailu info@darkovec.cz a uveďte následující:

  1. vaše jméno a příjmení
  2. číslo objednávky
  3. popište vadu a zašlete také fotografii
  4. Email a telefon
  5. Zboží opět zabalte a počkejte, až vám zařídíme štítek pro odeslání zboží zpět k nám
  6. Zboží odešlete

MUSÍM HRADIT POŠTOVNÉ, POKUD ZBOŽÍ REKLAMUJI?

Jestliže je vaše reklamace oprávněná, veškeré náklady na přepravu zboží vám budou vráceny. Obvykle vystavíme štítek pro přepravu sami a zašleme vám jej na email v průběhu řešení reklamace.

CO DĚLAT, POKUD JE OBAL BALÍČKU POŠKOZENÝ PŘI PŘEDÁNÍ BALÍČKU OD PŘEPRAVCE?

Zkontrolujte si před kurýrem vaší objednávku a pokud je zboží poškozené, je nutné sepsat na místě s dopravcem zápis o škodě. Poškozenou či neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Následně nás prosím neprodleně kontaktujte. 

Zásilku je nutné nechat v původním stavu, včetně veškerých obalových materiálů a výplní. Ideálně si pořiďte fotografie.

Otevřít košík
Nevíte si rady? Napište nám pomocí formuláře níže
nebo se zkuste podívat na často kladené dotazy.
Nevyplňujte toto pole: