Doprava a platba
JAK VÁM OBJEDNÁVKU DORUČÍME?
Pro doručení vašeho balíčků využíváme služeb přepravců Zásilkovny, PPL a WE|DO. Plně jim důvěřujeme a věříme, že se o balíček dobře postarají.
Objednávky expedujeme nejdéle do 3 pracovních dnů od připsání platby na účet.
1/ PPL
Služba PPL doručuje balíčky do 1-2 pracovních dnů. Když vás kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den. O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Také je možné si svůj balíček nechat přesměrovat na jeden z ParcelShopů (tedy výdejny balíčků ve vašem městě pro dopravce PPL). Díky této službě si balíček pohodlně vyzvednete dle Vašich možností.
- PPL - doručení na adresu: 119 Kč (doručení následující pracovní den od převzetí balíčku)
- PPL Parcel Shop: 115 Kč (balíček zanecháme ve Vámi vybrané prodejně ve Vašem městě, poskytující službu ParcelShop)
Svou zásilku můžete sledovat pomocí webové aplikace PPL. O stavu doručování Vás budou informovat SMS a emailem.
Mapy výdejních míst ParcelShop PPL
2/ Zásilkovna
Váš balíček si můžete vyzvednout na vaší nejbližší Zásilkovně. Mají přes 1900 poboček po celé České republice a Slovensku. Platit na výdejním místě Zásilkovny lze hotově nebo platební kartou dle možností výdejny - to lze zkontrolovat na jejich mapě výdejních míst.
- Vámi vybrané výdejní místo Zásilkovny: 75 Kč
- Nejlevnější doručení na adresu: 99 Kč
Zásilkovna nabízí sledování vašeho balíčku na své webové stránce zde: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
Mapa výdejních míst Zásilkovny
Nebyli jste spokojení s dopravou? Balíček nebyl dobře zabalený? Něco se pokazilo? Určitě neváhejte a dejte nám vědět na náš email info@darkovec.cz. Spolu vše vyřešíme.
JAK OBJEDNÁVKU ZAPLATIT?
1/ Bankovním převodem
Váš balíček odešleme ihned po obdržení platby na náš účet. Dárkovcův bankovní účet je vedený u Fio banky a.s. a číslo našeho bankovního účtu je 2601566455/2010. Variabilní symbol je vždy vaše číslo objednávky.
2/ On-line platba kartou (3D Secure)
Jednoduše a rychle lze zaplatit objednávku vaší platební kartou online. Po dokončení nákupu a výběru platby a způsobu doručení balíčku budete přesměrování na platební bránu Shoptet Pay, kde zadáte údaje potřebné k provedení transakce. Pokud se vám platba nepodaří, je možné si vybrat jiný způsob platby.
Máte další otázky k dopravě či platbě? Nebo vás zajímá něco jiného? Podívejte se na často kladené otázky.